Vill ha!

Det är så mycket grejer jag vill ha till Milian! Finns så mycket fina kläder och andra grejer som jag skulle köpa om jag var gjord av pengar. Den här månaden har jag handlat så det räcker. Kanske blir nånting nästa månad ;)

Bugaboo Donkey/Buffalo i blå, antingen den nya ljusblåa eller den marinblåa. Så grymt snygga! Bumbostolen börjar bli aktuell nu när Milian börjar bli stadig i nacken. Kanske kan hittas på blocket? Overallen blir ett måste till nästa vinter, den är helt klart den snyggaste jag nånsin sett!


Hoppgunga och kläder från next. Älskar onepiecen uppe til höger :) Mössan är helt underbar men kostar dock 650 kr så vi får hoppas att mormor Mona kan sticka en sån till nästa vinter ;)

Postat av: Mathilda B

Emelie.. Om inte din mamma kan sticka den så vet jag en som kan! Hon e superduktig. Hon stickade en overall till Tuvis :)

Svar: Åh! Vem då? :D
Emelie Sofie Ericsson

2014-02-11 @ 19:11:11
Postat av: Mathilda

Det är en bekant till Marius familj. Så duktig, jag bara valde garn och visade en bild. Så fick jag precis som jag ville :) jättekul! Så betalar man bara för garnet, för att hon tycker de e så kul. Ha ha

Svar: Åh!!! Gud va duktigt :)
Emelie Sofie Ericsson

2014-02-12 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback