Tobias födelsedag :)

Idag har varit en väldigt bra dag. Jag och Milian gick upp imorse och gjorde frukost på sängen till Tobias och sjöng för honom. Sen tog vi en promenad till affären och handlade lite :) Mamma, pappa, svärmor, Håkan, farmor, Lasse och Pia kom förbi vid 13-tiden och då hade Milian precis somnat. Han vaknade efter cirka en kvart och sen var han halvgnällig hela dagen. Mamma gick ut med honom en stund men då sov han bara ca 30 minuter. Sen tog jag och mamma en promenad senare och då sov han ca 45 minuter men sammanlagt sov han väldigt lite mot vad han brukar. När jag och Tobias skulle iväg sen var jag orolig att han skulle vara övertrött men det gick jättebra. Mormor och morfar fixade det utmärkt :) Vi var borta 2,5 timme och jag kände mig inte stressad förrän efter 2 timmar. Sjuk känsla men helt fantastiskt. Längtade så mycket efter lillprutten!!! Vi blev bjudna av svärfar på god mat på Biztron :) Det blev en lyckad födelsedag för Tobias även fast hans present från mig och Milian är försenad och inte kommer förrän om någon vecka :( Tobias lagade god mat och vi hade trevligt sällskap hela dagen! Milian har somnat för en stund sen så nu ska vi ha lite mamma-pappa-tid :) Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback