Mindre rolig dag

Det här med vaccination var inte kul alls. Milian har haft feber hela dagen och gråtit väldigt mycket. Ibland har han varit så ledsen att det har låtit som det gör ont nånstans. Jag har läst att de kan göra ont vid insticksstället men han har inte varit röd eller svullen. Konstigt :/ Han vägrade sova i vagnen både ute och inne idag, ville inte sova i bärselen och vägrade ta flaska. Det enda som funkade var tutten. Han hade även svårt att komma till ro. Klockan 17 sov han första gången idag. Annars brukar han ha sovit ca 2 timmar innan 17. Eftersom jag fick sova så lite inatt så hade jag tur att ha Tobias hemma ikväll för avlastning. Han tog ut Milian och gick med honom i 2 timmar så jag fick vila. Så himla skönt! När han hade sovit var han jättepigg och glad i cirka 2 timmar men sen börjades det igen. Nu har han iaf somnat så nu måste jag också sova. Han får sova i babynestet mellan oss inatt :) Vi håller tummarna för att febern är borta imorgon!

Mina två hjärtan på alla hjärtans dag ❤️ Så mycket kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback