Mama moves

Idag har vi varit på mama moves på DC. Jag hade aldrig dansat zumba förut så det blev lite svårare än förväntat! Jag låg några steg efter hela tiden - det var inte riktigt min grej. Jag gillar nog inte dansträning. Det var väldigt mysigt iaf. Vi var ca 15 st mammor och alla hade bebisar i Milians ålder på magen när vi dansade :) Ni hör ju - MYSIGT - då är det ju inte riktig träning! Haha :D Nästa vecka ska vi prova passet efteråt - mama workout. Det verkar vara lite mer styrka. Jag hoppas att det är mer någonting för mig för jag tror inte att jag kommer gå på mama moves igen iaf. Vi håller tummarna för det! 

Jag håller fortfarande på att fundera över vagn. Köpa ny? Sälja den gamla? Ha två vagnar? Donkey? Buffalo? Vilken färg? Sådär håller jag på hela tiden! Blir galen på mig själv snart. Från början ville jag ha ny vagn för att jag ville ha färgen Electric blue. Nu är det mer för jag vill åt varukorgen på sidan och för den förlängda suffletten!!!!! Den är verkligen saknad på min cameleon! Jag gillar färgen ice blue men samtidigt vill jag ha en svart. Vi har iaf hittat en Electric blue sufflett på blocket som är påväg hem till oss. Så imorgon beställer vi nog den nya vagnen om jag inte ångrar mig igen (???). Det blir iaf ett helsvart chassi! 

Den förlängda suffletten ska tydligen gå att få i svart också! Kanske blir all black nu och ice blue till sommaren? Vi får se ;)



Postat av: Linn

Jag tycker definitivt den blå är finast :P men kanske är för att jag är så trött på vår svarta vagn :)

Svar: Det blev den blåa 😍
Emelie Sofie Ericsson

2014-02-26 @ 09:31:19
URL: http://ebbasmamma.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback