Hemsk bilresa!!

Vi är nyss hemkomna från den värsta bilresan hittills. Milian gallskrek HELA vägen från rasbo och hem. Jag stannade två gånger på vägen och försökte trösta honom men det gick inte. Hur gör man då? Jo, man fortsätter att köra för att man måste hem och känner sig som världens sämsta mamma. När vi kom hem och parkerade bilen bajsade han så då trodde jag att det var därför han var så himla ledsen, för att han inte kunde bajsa. Jag böt på honom direkt i bilen för jag tänkte att han skulle somna direkt när jag la ner honom i vagnen sen. Men fel. Han fortsatte att gallskrika. Han har varit vaken i 5 timmar i streck nu!!! Nu sitter vi i soffan och han har äntligen lugnat sig. Vi är själva ikväll och första gången hela natten också ;( 

Killen som vägrade kolla in i kameran 😊

Postat av: Sofia

Usch vad hemskt :(

2014-02-23 @ 09:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback