Fredagsmys

Milian somnade för drygt en timme sen. Jag ligger och tittar på honom och ler utav ren lycka. Det är så underbart att få vara hans mamma. Jag läste nyss i Vi föräldrar om en pojke med en dödlig sjukdom och därför kan jag inte sova. Jag skulle vilja ligga och titta på min fina son hela natten. Jag ska aldrig, aldrig, aldrig tycka att det är jobbigt när han skriker. Jag ska istället alltid, alltid, alltid vara glad för att han är frisk och mår bra. Vad är skrik och gråt jämfört med det som den mamman går igenom? Nej, usch vad vi har det bra! 

Idag har vi haft besök av Wille och Annika. Tråkigt nog så glömde jag bort att ta en bild på Milian och Wille tillsammans :( Det var iaf väldigt roligt att dom kom förbi och hälsade på. Det är alltid lika roligt med besök!

Senare kom Camilla förbi så åkte vi och handlade till imorgon för då är det Tobias födelsedag :D Milian ville inte sitta i babyskyddet så Camilla fick bära honom medans jag handlade (bortskämd kanske?). Sen var det gnälligt resten av kvällen tills han somnade vid 22.30 - rekordtidigt! Nu måste jag passa på att sova några timmar innan han vaknar och vill äta. Godnatt! 

Mille och moster :)

Gårdagens shopping! Milian tackar sin mormor för den fina koftan ❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback