3 månader idag!

Idag blir Milian hela 3 månader gammal. Det skulle vi ha firat med besök på BVC med vaccination men BVC-sköterskan var sjuk så vi sköt upp det till torsdag ist. Det är så roligt att se hur Milian utvecklas för varje dag som går. Han håller just nu på att upptäcka att det går att göra många olika ljud med rösten och i olika tonlägen :D Så himla roligt att höra! Han är fortfarande en väldigt aktiv bebis som inte alls vill vara stilla länge. Han vill helst inte sova på dagarna och blir jättearg när han blir trött. Sömnen på dagarna är det tuffaste för mig för han vill fortfarande bara sova i vagnen och bärselen. Så jag fortsätter att vara ute och gå ca 3 timmar varje dag. Men faktiskt så har han somnat inne i vagnen några gånger nu :) Han börjar bli riktigt tung nu och jag tror att han kommer att väga 6 kg på torsdag! Nu har jag lagt undan allting i storlek 50 och lite i 56. Han använder mest 56 men kan ha alla bodysar i 62. Inga tröjor eller byxor i 62 passar än men snart så ;)

Just nu är vi ute och går. När vi kommer hem ska vi pyssla med dopinbjudningarna :D 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback