Avis

Idag har jag och Milian varit med Vide medans hans föräldrar har varit på ultraljud! Vide ska bli storebror :D Så himla roligt. Jag längtar tills Milian blir storebror. Jag vill också vara gravid och gå på ultraljud!



Idag har det även hänt en fruktansvärt tråkig sak. Min kära kusin förlorade sin mirakelbebis i vecka 15. Det är så himla orättvist! När jag fick messet från min kusin imorse så grät jag i minst 15 minuter. Det bara kom och jag kunde inte sluta. Så jag kan tänka mig hur jobbigt DOM har det just nu. Jag önskar ibland att jag var Gud så jag kunde sitta där uppe och se till att inga orättvisor fanns. Usch. Så jävla tragiskt. Jag vet att dom är starka och att dom orkar kämpa vidare efter det här. 
Postat av: Sofia <3

Alltså Emelie! Milian är ju en kopia av dig!
Shit vad lika ni är :)
Sen jättehemskt med ängla bebisen :( längtar tills vi ses<3

Svar: Haha tycker du? Kul 😃❤️
Emelie Sofie Ericsson

2014-12-04 @ 08:01:38
Postat av: Linn

Åh jag längtar också till den dagen Ebba ska bli storasyster! Men vi har tänkt att vi ändå vill att hon ska vara minst två år när 2an kommer så får vänta lite till :)
Jätte ledsen för din kusins skull :(

Svar: Ja, ungefär så har vi också tänkt :)
Emelie Sofie Ericsson

2014-12-06 @ 14:49:11
URL: http://ebbasmamma.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback