Riktigt bra dag :)

Idag har vi haft väldigt trevligt sällskap i form av farmor Eva, Håkan, Tomas och Ronja :) Vi käkade lunch och lite glass men mest busade med Milian. Jätteroligt tyckte vi och framförallt Milian. Milian har ätit och sovit bra hela dagen och det är så himla skönt! 

När dom åkte hem kom Helena på spontanbesök. Andra gången den här veckan som hon överraskar :D Såå roligt! Jag blir jätteglad när mina vänner vill träffa oss och Milian :D Helena stannade kvar och käkade basilicopizza med oss. Kalasgott! 

AMEN JUSTE! Jag jobbade ju igår. Det gick väldigt bra trots att jag var totalt tom i huvudet. Men det kom ganska snabbt tillbaka. Jag hade inget patientansvar men det var mycket att tänka på iaf. Jag skulle behöva ha minst 2 dagar efter varandra för att komma in i det på riktigt. Det var ist riktigt roligt :D
För Tobias och Milian gick det jättebra utan mig så jag antar att det blir flera pass i höst :) 

Nu sitter vi och tittar på solsidan och funderar på om det ska komma någon ny säsong?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback