De senaste dagarna

I torsdags var jag och Milian hos familjen Tora och busade lite. Sara, Cilla och Camilla var också med. Det märks att M börjar bli lite tuffare nu, han är inte alls lika mammig längre så därför kunde jag hålla i Tora för första gången! Han brydde sig inte alls om det ;) Hon är så söt, lilla Tora. Camilla följde sedan med oss till subway och käkade innan vi rullade vidare till Örebro. Klanten själv hade glömt plånboken med körkortet i hemma så jag fick köra hela vägen. Det var inte det lättaste med en kille som hatar att sitta still och fastspänd i stolen. Vi stannade nog 5 gånger den sista halvtimmen. Torsdag till fredag sov vi hos kusin Elin lite utanför Örebro, på landet. Det var första gången vi var där och det var såå mysigt :)



I fredags åkte vi till Inger och Ronnys torp som låg rakt ute i ingenstans. Utan el och utan vatten. Herregud. Det var absolut inte min grej men alltid kul att träffa släkten. Vi stannade över natten och åkte hem på lördagsmorgonen. 





I lördags när vi kom hem blev Milian magsjuk. Det började med att han bajsade ner mattan hos Inger på torpet. Sen bajsade han så fort han fick i sig nånting. Han kräktes några gånger också. Typiskt bara för att Tobias skulle vara själv med honom hela kvällen. Man vill ju vara två att hjälpas åt när lillen är sjuk. Jag hade iaf en väldigt rolig utekväll med fina vänner :) 


Gårdagen var hemsk. Jag var bakis och hade tokångest eftersom jag mådde så illa att jag inte orkade ta hand om Milian, som troligtvis mådde ännu sämre. Tobias tog Milian hela förmiddagen. Inte nog med att jag mådde illa så fick jag min första mensvärk på snart 2 år! Så det var kämpigt. Idag mår jag bra men Milian mår lika dåligt, om inte sämre. Uscha. Hatar att se honom inte orka leka som vanligt och vara konstant trött. 

Såhär ligger vi idag...

Postat av: sofia

Hooppas han blir frisk snart <3

2014-08-12 @ 08:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback