Jobbig kväll

Igår hade vi en jobbig eftermiddag och framförallt kväll. Milian var gnällig hela eftermiddagen och senare på kvällen. Han grät i 20 minuter och ingenting hjälpte :( Det händer nästan aldrig längre.. När han är så pass ledsen så väcks det så konstiga känslor inom mig, känslor som jag inte trodde fanns. Jag blir arg, frustrerad, irriterad men framförallt ledsen. Han somnade inte förrän strax innan 21 och därefter slocknade även jag. 

Igår var vi och hälsade på Jenny - Sara var också där :) Jenny och Filip är i vecka 34 nu och Gud va med fina saker dom har köpt/fått! Jag kan inte fatta att det har gått så fort. Känns som igår när Milian var nyfödd och dom berättade om deras lilla flicka i magen :) Det är så himla roligt att dom också ska få barn! Det är faktiskt ganska många i min ålder som får barn nu, vilket jag tycker är jätteroligt! Det känns också som att dom flesta får flickor. Jag vet knappt någon som ska få en pojke. Det blir perfekt för Milian sen ;)

Milian slocknade precis efter att ha duschat med mig - så mysigt! Jag ÄLSKAR varenda morgon jag har tillsammans med honom för han är alltid glad! Jag får alltid ett leende när vi kliver upp på morgonen :) 

Älskling ❤️❤️

Postat av: Sandra

Urs så jobbigt. Jag får också dom känslorna efter en sån dag.. Jag trodde att de va f-depp ett tag. Så skönt att höra att det är fler som känner så också. Hoppas dagen och kvällen/natten blir mycket bättre :) kram

Svar: Mm usch! Men det glöms bort direkt när dom är glada :D :D Kram
Emelie Sofie Ericsson

2014-04-25 @ 09:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback