Bästa natten!

Inatt har vi haft bästa natten på väldigt länge. Milian somnade 20.30 och vaknade inte förrän 02.20!!!!! Sen vaknade han igen 04.35 och det blev perfekt eftersom jag skulle upp och skjutsa syrran ;) När jag kom hem sov min prinsar fortfarande. 05.45 var Milian jättepigg och ville leka men sen somnade han om en timme senare och sov till 09! Förut trodde jag att han sov bättre på ersättning men det är bara bullshit. Han har inte ätit ersättning på flera dagar nu, BARA bröstmjölk och lite gröt. Så nu är jag tillbaka till helamningen igen. Jag som trodde att jag skulle sluta amma efter 6 månader. Det kommer aldrig att gå. Som det känns just nu kommer jag amma några månader till och det är ju egentligen bara positivt om det funkar bra. Om två veckor är Milian 6 månader och det betyder ju att han ska kunna äta. Vi ska alltså kunna byta ut en måltid bröstmjölk till gröt/puré. Det kommer bli svårt för han får inte i sig mycket av det vi ger honom nu. Men vi tränar varje dag ;)

Jag glömde ju uppdatera om hur det gick med sittdelen igår. Jag är så glad :D Han verkar älska den! Vi gick på stan i drygt en timme igår och han satt helt knäpptyst och bara tittade. Sen stängde han ögonen efter lite gnäll, men absolut inte lika mycket som förut. Inget gråt :D Så det blev succé första dagen iaf. Det återstår att se hur det går idag. Senare idag ska vi åka bussen ut och hälsa på Angelica och Decibel, mys! Tobias är i Mehedeby och river sommarstuga :( Just nu sitter jag ute och njuter av solen medan Milian ligger här bredvid mig och sover i vagnen. Trevlig helg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback