Utflykt

Imorse klockan 7 kom mamma förbi med frukost eftersom våran kyl och frys är tom sedan igår. Efter frukosten åkte jag och mamma till morfar och hälsade på honom. Det var väldigt länge sen jag träffade honom så det var mysigt. Vi tog med honom till hamnen i Östhammar och fikade på ett nyöppnat café, jättemysigt. När vi hade lämnat morfar på boendet åkte vi till ikea och käkade lite lunch och handlade ljus. Sen iväg till jysk och hämtade mina fyra skruvar som saknades. Det gick som tur var väldigt bra :) Så nu när jag kom hem kunde jag skruva ihop byrån. När jag flängde runt igår köpte jag mattan som ligger på golvet också. Jag har även hängt upp "girlangen" som jag fick med mig hem efter babyshowern i lördags på spjälsängen. Små detaljer gör ändå ganska mycket :) Nu fattas bara en liten blomma till den lilla krukan i fönstret! Tänkte även sätta upp tavlorna som Sofia har målat men jag kommer inte på vart jag ska hänga dom. Förslag? Troligen blir det på den vita "pelaren"?  Jag hade även tänkt att hänga krokar på den pelaren så det kan bli lite plottrigt med för mycket. Det kanske är roligare att hänga upp tavlorna i skötrummet?
 
Dagsljus :)
 
Lite mörkare och lite mysigare :)
 
)
 
 
Vilka krokar är finast?
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback