Tröttdag

Idag har varit en riktigt trött dag. Efter att jag skrev det tidigare inlägget somnade jag och sov till 16-tiden. Sen stack jag iväg en sväng till gymmet bara för att göra någonting egentligen. Hade jag inte gjort det så hade jag nog sovit hela kvällen! På gymmet blev det en pw på löpbandet i ca 40 min och sen några styrkeövningar. Jag har ingen riktig struktur längre när jag gymmar. Jag gör det som känns bra för stunden varje gång jag är där. Kroppen får bestämma. Det var nog tre veckor sen som jag sist stod på crosstrainern - det går inte idag! Jag klarar ca 5 minuter innan jag måste kissa så det är ingen idé :) Så nu är det bara gång som gäller de sista veckorna! Jag passade även på att väga mig idag och sist jag vägde mig var den 18/9 och sen dess hade jag gått upp 1,3 kg!!! Det var lite mer än vad jag hade räknat med men jag ligger fortfarande inom vad som räknas som "normalt". Jag har hittills gått upp 12 kg och jag börjar faktiskt känna mig tjock nu. Hela min kropp känns förslappad och hängig. Inge kul alls men sååå värt :D Jag försöker tänka att minst 7 kg försvinner direkt när han/hon är ute och några kilo kan få stanna kvar sen bara jag slipper vara slapp och hängig! Jag hoppas att jag får någon ensamtimme varje vecka så jag kan ta mig till gymmet. Annars blir det powerwalk med barnvagnen och träning här hemma som gäller :)


Tobias har precis somnat och jag ska väl också försöka sova. Lillprutt är för tillfället väldigt livlig så jag får nog vara vaken en stund till :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback