Nästäppa!!!!!

Tror snart att jag kan sätta en diagnos på mig själv; kronisk nästäppa!!! Håller på att bli galen på min näsa! Jag snyter mig varje natt så att jag börjar blöda näsblod och vaknar efter en timme och är torrare än en öknen i munnen. Jag har nezeril, nazoil och nasin i beredskap bredvid sängen men dom tar jag bara om jag MÅSTE för att kunna andas överhuvudtaget. Annars är jag helt mot alla läkemedel som finns. Vill inte att barnet ska få några onödiga kemikalier och skit i sig. Det ska vara naturligt. Det blir nog för mig att gå upp och koka vatten på nätterna och andas in ånga om det ska fortsätta såhär :) Annars blir det Apoteket och NaCl, det har jag hört ska funka! Jag har iaf läst att det är graviditetshormonerna som är spökena bakom detta. Men jag älskar fortfarande att vara gravid :) Vad är lite nästäppa mot andra graviditetsbesvär? Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback