Mysdag

Idag vaknade jag klockan 11. Om jag inte hade varit gravid hade det inte varit okej. Men nu kändes det bara superskönt. Dom senaste tre nätterna har jag faktiskt sovit väldigt bra förutom att jag får gå upp och kissa ca 3-6 gånger efter klockan 4 varje natt. Den här veckan har jag inte alls mycket planerat och för en gångs skull känns det bra. På onsdag ska jag träffa min gamla halsläkare på öron-näsa-hals för att kolla stämbanden och efter det ska på amningskurs. Annars har jag inte mer planerat än att vi ska till barnmorskan på fredagmorgon. Och på söndag ska nog jag och Sara åka till kista galleria och titta på bebiskläder :D

Idag har jag spenderat hela dagen tillsammans med Sara och Sanna, jättemysigt!! Det är så himla kul att träffa mina bästa och underbara vänner när det känns som att det var länge sen sedan sist. Jag hoppas verkligen att jag ska kunna träffa dom oftare nu när jag inte jobbar. Sanna och Sara hade med sig två fina buketter med rosor. Tack för det gullungar <3

Ikväll var jag med mamma och systrarna till moster Tottis som fyller år idag :) Hon bjöd på en jättegod smörgåstårta och därefter en mumsig brownie! Nu ligger jag här med älsklingen som har varit jätteduktig och spikat upp halva panelväggen ikväll :D Typiskt nog så märkte vi att det kommer att fattas två plankor!! Så det kommer inte kunna bli klart imorgon men kanske på onsdag, hoppas :) Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback