Lilleprutten

Flera gånger om dagen känner jag tydligt att lillen i magen har hicka och därmed känner jag också hur långt ner i bäckenet huvudet ligger. Inatt vaknade jag upp av att hickan var i höjd med naveln! Det betyder att han/hon måste ha vänt sig?! Men annars känns det som det har gjort de närmaste veckorna. Fötterna sparkar ut mot/under höger revbensbåge och rumpan ligger mestadels och trycker ut mot vänster sida :) Får väl se under dagen hur det känns. Vi hoppas att hon/han inte har flyttat sig! Det kan ju även ha varit småkickar jag fick :)
Postat av: Jenny

haha min lilla har fixerat sig och jag känner hennes hicka i rumpan typ, väldigt spännande känsla :D

2013-09-29 @ 21:15:19
URL: http://livetenligtjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback