Lagfoto

Ikväll hade tjejerna lagfoto och jag hade sån beslutsångest om jag skulle vara med eller inte. Även fast jag inte nu vet om det kommer vara möjligt att spela hockey andra halvan av säsongen så kändes det roligt att vara med på bilden. Om det blir så att jag kan spela sen så kommer jag nog vara glad över att jag var med på bilden :) Det var fruktansvärt jobbigt att få på utrustningen så det gör jag aldrig om. Som tur var fick jag hjälp att knyta skridskorna och tejpa benskydden. Men det var väldigt nära att jag gav upp. Nu är det gjort iaf! Haha apropå nåt annat så var det några smågrabbar utanför omklädningsrummet som kollade jättemycke på magen när jag gick ut med utrustningen. Dom ropade: Abooo!! Hon är gravid och ska köra!!! Sen frågade dom om jag var gravid, om jag skulle spela och vad min kille heter :D Haha jättesöta ju.
 
Idag har jag varit hemma hos Sanna med henne och Sara :) Det var jättemysigt! Sanna kunde ju tyvärr inte komma i lördags men gullungen hade ändå köpt en present! På min favvobutik NEXT :D TACK SNÄLLA <3
 
Lovely! Älskar dem, helt fantastiska :)
Postat av: Sofia

Gud såå fiiint!!!!

2013-09-18 @ 18:32:21
Postat av: Anonym

Hihi varsågod!!! :))

2013-09-19 @ 09:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback