Kista galleria

Igår var jag med mina fina vänner Sara och Sofia på kista galleria :) Jag shoppade lite till bebben på min nya favvobutik Next och en vinteroverall på hm till lillen. Till mig själv blev det en myströja från hm som jag inte provade. Vet inte om jag gillade den så mycket. Den var lite stor nu men den kanske passar bra i oktober när magen blir större :) 
 
Jag kan inte sluta tänka på babyshowern i lördags. Jag är så lycklig att jag har så himla många runt omkring mig som bryr sig om mig. Det är jag väldigt tacksam för. Tack ännu en gång alla som var med i lördags <3
 
Idag är en sån här "inte-göra-någonting-speciellt-dag". Jag ska städa lite, laga lite mat, äta, ta en promenad och duscha. Typ. Dagens höjdpunkt blir senare när Sara och Mathilda kommer förbi och hälsar på :D Får se om jag går upp en sväng till ishallen ikväll och kikar på Almtuna - Timrå med mor och far. PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback