Fredagskväll

En fredagskväll som spenderades i Tierps ishall - Jag älskar att se min underbara man spela! Ikväll var jag så fruktansvärt trött så jag orkade faktiskt inte se hela matchen. Skulle ju faktiskt orka köra bil hela vägen hem också så jag struntade i sista tio minuterna.

Nu är jag hemma. Själv. Utan kärleken. Som vanligt. Jag har redan börjat vänja mig med det men det är väldigt ensamt. Ikväll är det extra ensamt. Jag känner att jag håller på att explodera av alla hormoner. Jag gråter för det lilla minsta. Längtar jättemycket efter Tobias nu. Hoppas han är hemma snart så jag får kramas :) Jag ska upp och jobba tidigt imorgon så nu stänger jag ögonlocken. Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback