Förvärkar?

Igårkväll blev jag nästan lite orolig att någonting var på gång. Under dagen/eftermiddagen kände jag mig konstant bajsnödig och när jag kom hem från träningen tog jag ett bad. Efter badet fick jag fruktansvärt ont när jag satt på toaletten, jag kunde inte ta mig därifrån så jag blev sittandes i ca 15 minuter. Även fast jag redan hade bajsat så fortsatte det att trycka på. Men det gick över. Jag hann precis skriva mess till Tobias att jag var fast på toaletten för att jag hade så ont innan han kom hem och det gick över :) Imorse kände jag ungefär samma smärta men det gick över på bara någon minut. Hela natten och dagen idag har jag haft molande smärta i nedre delen av magen och ljumskarna. Jag har googlat och kommit fram till att det måste vara förvärkar jag känner. Dom kan tydligen hålla på i flera veckor så det betyder inte att någonting är på gång. Vi längtar efter dig lillprutt men du får gärna stanna kvar i magen några veckor till <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback