En speciell dag

Idag är en väldigt speciell dag. För tre år sedan idag blev jag hembjuden för första gången till han som skulle bli pappa till mina barn. Det visste jag inte då men det vet jag nu och är väldigt glad att jag åkte dit den kvällen. Det känns helt fantastiskt att vänta barn med någon man tycker så himla mycket om. Jag har alltid längtat efter dagen då jag ska få ett barn med personen jag älskar mest av allt i hela världen. Och nu är det inte långt kvar tills den dagen är här. Som jag har sagt förut; jag är världens lyckligaste! 

Inte nog med det så möttes jag av en fin blomma och ett underbart brev som han hade skrivit. Åh, vad jag älskar dig <3




Postat av: Helena P

Åhhh vad fin han är, den där Tobias. Puss på er

2013-09-24 @ 20:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback