Bebiskläder

Hittade nyss en sida med UNDERBARA bebiskläder. Tråkigt nog finns det alltid mest kläder till flickor. Jag blir så galet sugen på att handla massor men jag får hålla mig till lillprutten är här :)
 
Sjukt fina! Ett måste om det blir en liten flicka :)
 
Jag älskar den prickiga!
 
Sååå himla fina :)
 
Den här passar till både en flicka och en pojke så den kan jag nog inte hålla mig borta från ;)
 
 
 
 
 
 
Postat av: Jenny

den butiken finns i Kista Galleria (norr om stockholm) och har massvis med gulliga killkläder, snarare mer killkläder än tjejkläder :)

Svar: Jasså?! Då måste jag åka dit och handla :D Så himla mycket fint!!
Emelie Sofie Ericsson

2013-09-07 @ 18:17:41
URL: http://livetenligtjenny.blogg.se
Postat av: Emelie FOTO

åååh vilka UNDERBARA kläder!!! MÅste köpa om det blir en flicka

2013-09-16 @ 17:54:23
URL: http://emeliesverin.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback