Bästa vän


Det här fina kortet fick jag av min allra finaste och bästa vän i lördags. Jag hann endast läsa de första orden innan jag började gråta och faster Pia fick ta över och läsa högt. Det var en väldigt fin och känslosam stund. Det går inte att beskriva med ord hur det är att ha en sån här underbar vän. Det jag helt klart kan säga är att jag är ganska så ensam om det. Förutom det här fantastiska kortet så fick jag ca 10 paket med saker som kvinnan har gjort/sytt!!! Så himla roligt och så himla fina saker :) Jag återkommer med bilder på allting senare! Jag är lyckligt lottad! Tack bästa Sofia <3
Postat av: Pappa

Pappa gråter när jag läser detta.
Hon är för underbart go, våran Sofia!

2013-09-19 @ 12:53:43
Postat av: Mathilda B

Härliga Sofia <3 Jag försöker skicka bilderna till dig idag lr imorn :) Kram.

2013-09-19 @ 13:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback