Ännu mer presenter!

I fredags fick jag ett par gravid-mjukisbyxor av min storasyster. Helt underbara! Jag kommer nog leva i dom de närmaste två månaderna. Bäst! Tack systeryster <3

Idag var jag med mamma, syster och Sara på Ulva marknad och gissa vad Sara hade med sig? Haha. Varje gång jag träffar kvinnan har hon med sig ett paket! Galning! Självklart blir jag jätteglad varje gång :) Den här gången fick bebben ett par mjukisbyxor (som jag faktiskt har kikat på själv) och en söt body till, älskar dom! Båda från newbie :) Tack Sara <3

På marknaden hittade mamma (och jag) ett par jättesöta små tossar/tofflor som hon köpte till Lille prutten :) Jättesmå, 0-3 månader. Dom kommer bli perfekta att ha i vinter i vagnen :) Tack mamma <3

Postat av: Pappa

Sara är allt bra gullig!

2013-09-02 @ 11:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback