Vecka 40 idag!!!

VECKA 40! Hur sjukt? Nu är det ju bara en vecka kvar till 7/11. Ofattbart! 


Ingen bebis verkar vara på gång än :( Jag börjar nästan ge upp tankarna på att jag snart ska föda! Känns som att jag ska vara gravid i resten av mitt liv! Så sjukt lååååååååång väntan. Enligt min egen gissning ska ju bebisen komma inatt - spännande! Jag har följt ca 15-20 st på instagram under deras graviditeter och de flesta har ju fått sina barn nu och därför ser jag bara bebisbilder varje gång jag kikar in där. Det är inte många magar kvar. Väldigt frustrerande men samtidigt så är det några som gått över tiden också. Jag får sluta titta på instagram snart annars blir jag nog galen :D

Igår skrämde min lillasyster hela familjen. Hon var med mig och Tobias och handlade och sen skulle hon cykla till stationen och ta bussen hem 18.30. Mamma ringde mig vid typ 20.30 och frågade om Ida var hos oss men det var hon ju inte! Sen gick tiden och hon vägrade svara i telefonen eller på mess. 22.15 åkte jag och Tobias ner till stationen och letade efter hennes cykel så vi iaf visste att hon hade cyklat dit och som tur var hittade vi cykeln direkt! Då lugnade vi ner oss lite. Jag ringde till Idas kompis Kajsa som kunde kolla på "hitta-mina-vänner-appen" och där kunde hon se att skitungen var på norra långåsvägen i Björklinge. Sen hörde hon av sig efter ett tag och hade haft mobilen i jackfickan!!!! Fy på dig Ida, så får man inte göra! Mamma och pappa ringde och oroade både farmor och faster Pia klockan 22.30 på kvällen. Inte kul! Jag började tänka att det var mitt fel om det skulle ha hänt nånting eftersom hon var hos oss och skulle cykla till stationen. Vi hade ju kunnat skjutsa henne ist! Men som tur var hade inget hänt :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback