Vecka 36 är här!

Idag har vi gått in i vecka 36 (35+0) och idag är det 34 dagar kvar till beräknad förlossning, enligt ultraljudet :) Enligt min sista mens borde h*n komma lite tidigare. Så det börjar ju tajta till sig med tid nu. På lördag ska vi fixa klart allting så jag inte behöver oroa mig för någonting. Jag har börjat fundera lite över vagnen och undrar om den verkligen håller värmen bra i vinter. Givetvis har vi en åkpåse i och tänkte även köpa täcke och kudde att varva med. Jag tror inte att det ska vara några problem. Eller hoppas iaf. Vi har ju även köpt en vinteroverall som h*n får ha när det är riktigt kallt. Så h*n borde inte frysa. Jag tycker väl egentligen att det inte borde vara någon skillnad på vagnarna när det gäller värmen utan mer vad man bäddar ner bebisen med. Vi fick ju lära oss hos barnmorskan att bebisen ska ha exakt lika många plagg på sig som vi har när vi går ut. Sen är det ju vindstilla i vagnen också :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback