Vecka 27 vs vecka 37


Bilden till höger är alltså för 10 veckor sedan!!! Tobias tyckte inte att det var så stor skillnad men det tycker jag. Åtminstone så känns det att det är skillnad. Idag har jag varit lite duktigare än vad jag var förra veckan. Eftersom att mitt cykellås inte går att få upp (???) så tog jag en promenad till gymmet. Det tog ca 45 min. Sen tog jag även en promenad till ishallen ikväll för att träffa tjejerna. Jag var lite sen så jag tänkte att jag skulle prova att jogga men jag tog endast två steg och insåg att det aldrig skulle gå (hoppas att ingen såg mig, haha). Eftersom att jag gymmade tidigare idag så blev det ingen träning på hallen. Kändes faktiskt riktigt skönt att bara sitta och glo haha. Imorgon har jag verkligen ingenting planerat. Jag tror att jag ska passa på att läsa klart "att föda" boken och glo på någon film. Jag är även lite sugen på att börja kolla på greys anatomy igen - vill ju börja se säsong 10 men ligger efter!!!!! Sen vi fick reda på graviditeten slutade vi helt att titta, det blev så mycket annat att tänka på. Det är fortfarande mycket att tänka på men det mesta är ju fixat nu. Imorgon ska vi ringa och boka tid hos familjerätten så att Tobias blir pappa till barnet även på pappret :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback