Välkommen vecka 38 :)

Det känns som att tiden går så himla fort nu även fast jag mest är hemma och  är trött. Idag känns det som att det nyss var torsdag och vi gick in i vecka 37. Men nu är det redan vecka 38 alltså! Lillprutten räknas i denna vecka som fullgången och därför är han/hon ännu mera välkommen nu. Vi längtar efter dig <3 

Imorse kom den första bebisen i föräldragruppen till världen och det hade tydligen gått väldigt bra. Är så himla nyfiken på att höra mera!!! Dom var beräknade den 1/11 så det blev 2 veckor tidigt. Jag är väldigt avundsjuk. Jag vill också ha bebisen här nu. Efter mammafikat idag gick vi och köpte hallonbladste och senare köpte jag ananas - även fast jag inte tror riktigt på det där :) Men det är värt att prova och kul om det skulle sätta igång efter några koppar. Jag har hittills bara druckit en kopp så ännu känner jag ingenting. Ananasen får vänta till imorgon :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback