Välkommen vecka 37 :)

Nu är det läskigt nära! Borde jag kanske börja bli nervös nu? Ikväll är Tobias ledig så då SKA vi packa bb-väskan. Den måste jag ha färdig som en trygghet. När det väl sätter igång får inga onödiga stressmoment finnas i vägen. Det känns fortfarande så konstigt att VI SKA BLI FÖRÄLDRAR. För ett år sedan låg all min fokus på plugget och att bli klar med det. Då fanns knappt bebistankar i mitt huvud. Sen låg allt fokus på jobbet och att komma igång där. Och tänk vad snabbt livet kan förändras! De senaste 8-9 månaderna har allting fokuserats runtomkring det nya livet som komma skall. Snart är vi där. Det är en mäktig känsla. Ett väldigt stort steg. En väldigt stor utmaning. Ett väldigt stort ansvar. Jag har aldrig någonsin längtat efter någonting så här mycket som jag gör nu. Det är underbart att få dela denna känsla med den person som gör mig lyckligast på jorden :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback