Underbar mysdag

Idag har varit en väldigt bra och mysig dag. Imorse vaknade jag dock av otroliga sammandragningar. Det kändes som det gjorde den där kvällen förra veckan när jag kände mig bajsnödig hela tiden. Imorse höll det i sig i ca 30 minuter - även fast jag bajsade! Sen efter denna enorma sammandragning har jag haft sammandragningar någon gång varje timme under hela dagen. Jag sa till Tobias imorse när jag satt på toaletten att det kändes som att bebis var på väg. Tobias svarade då: "det är inte helt omöjligt....vad var det för nummer till förlossningen nu igen?" Haha :D 

Efter frukosten tog vi oss en promenad i det fantastiska höstvädret. Jag kunde bara gå ca 2 km innan jag blev panik-kiss+bajsnödig. Då var det bara att sätta sig på närmsta bänk och vila en stund :) När vi kom hem storstädade vi hela lägenheten och sen tog vi ett bad. Det var lite trångt nu när jag är så tjock, men vi fick plats iaf :) Sen blev det tacos innan jag åkte iväg till Jenny och Sara på födelsedagsfest. Det var jättekul att träffa tjejerna! Det är alltid kul men extra kul när det inte blir så ofta som vi ses allihopa :) Preggot orkade bara vara kvar i tre timmar, hehe. Nu ligger jag i soffan med Tobias och vilar innan vi ska iväg och hämta mor och far på Arlanda kl 1. Godnatt!

Vilopaus i solskenet :)

Lilla magen som börjar bli stor :)

Mina fina tjejer <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback