Träning?!

De senaste veckorna har jag helt klart trappat ner på träningsdosen - jag har lyssnat på kroppen helt enkelt! Nu tränar jag max 2 ggr i veckan. Det räcker gott och väl för en höggravid kvinna. De sista veckorna som är kvar ska jag åtminstone försöka vara ute och gå minst 30 minuter varje dag. Det är inte alls mycket kan man tänka men när man har problem att hålla sig så är det faktiskt ett problem haha. Jag börjar iaf bli motiverad till att komma igång och träna på riktigt igen. Dock är det ju några veckor kvar dit men det är skönt att känna motivationen redan nu! För tillfället känns hela min kropp som degklump och då kan jag bara mardrömma om hur den kommer att se ut efter förlossningen. Det bästa med min kropp just nu är att det bor en liten människa i den som snart ska födas och därför är det sååå himla värt dom här extra kilona!!!

Till sommaren SKA jag vara tillbaka igen! (Bilden är från förra sommaren)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback