Tisdag

Idag på förmiddagen har jag tvättat bebisens påslakan och dom nya pyjamaserna :) Passade även på att tvätta våra egna påslakan och byta till nya - underbart! På eftermiddagen kom Sofia och Tony förbi med fika :D Mysisar!!!! Det var länge sen jag träffade dom så det var jättekul att dom kom förbi. Sen kom Camilla förbi en stund innan vi åkte till hallen för att se Almtuna - Malmö. Matchen slutade med förlust för Tuna. Ajajaj. Nu ligger jag och Tobias i soffan och spelar candy crush.

Det trycker på väldigt mycket neråt nu. Känns som konstant mensvärk som strålar ner i ljumskarna. Så det är väldigt skönt att ligga tillbakalutad i soffan :) Bebis har varit som piggast mellan 18 och 23 de senaste dagarna. Inatt fick jag till och med några timmars ostörd sömn så man kan ju hoppas att han/hon håller på att ställa in sig efter våran dygnsrytm ;) Nu ska vi snart krypa ner i våran underbara nybäddade säng. Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback