Skötbädd

Idag har jag varit med mamma på babyproffsen och köpt en skötbädd. Det blev inte den som jag hade tänkt men det blev bra iaf. Till skötbädden ingick underlägg/handduk som satt fast med knappar och så fick man ett extra underlägg på köpet. Vi var ute efter en beige som passar till lådorna så därför var det så bra! Inte riktigt samma färg men nästan :)


Vi tittade även på babyskydden och nu har jag bestämt att jag vill ha ett som passar till vagnen. Då kan man välja mellan britax och be safe enligt personalen på babyproffsen. Jag har även hört att man kan ha maxi cosi. Iaf så tycker jag att dom är väldigt dyra - kostar nästan 4000 kr om man ska ha hela kittet, exklusive adapter till vagnen. Adaptern kostar även ca 500 kr. Jag ska kolla lite på blocket innan vi bestämmer oss :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback