Sista inköpet

Idag tog jag en promenad till Apoteket och köpte de sista smågrejerna som kan vara bra att ha hemma. Det fanns ett litet startkit med saker till bebisar som jag köpte; termometer, nässug, tandborste, borste, kam, sax, nagelklippare och nagelfil. Vissa av dom sakerna är nog inte så nödvändiga i början men termometern och nässugen är nog bra. Borste och kam är ju bra om bebisen har mycket hår :) Nagelsax är också viktigt. Sen köpte jag också inotyolsalva som brukar vara riktigt bra mot röd stjärt. Funkar såklart med idomin också men det har vi redan hemma. Jag köpte även bomullspinnar som vi kan använda till naveln i början :) Nu är det fortfarande bara skötväskan som fattas. Jag har inte kunna ta mig bort till barnens hus i veckan så det får bli på lördag :) Nu ska jag ta ut min nybakade nutellakladdkaka ur ugnen - mums!!!



Postat av: ida

Hej skulle du kunna skriva receptet på dennkladdkakan? Mvh Ida

Svar: Jag bara googlade fram receptet. Googla bara på kladdkaka med nutella :)
Emelie Sofie Ericsson

2013-10-24 @ 18:30:46
URL: http://villhaettbarn.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ett tips på tisdag mellan 19-21 är det babylväll på babyproffsen! Med masa bra erbjudanden!

Svar: Tack för tipset! Är det för alla? :)
Emelie Sofie Ericsson

2013-10-24 @ 19:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback