Mys med Sara och Fanny

Idag har jag haft en heldag med Fanny och Sara på stan. Det blev lunch på café linne och en fika på det :) Sen tog vi en sväng på stan innan vi åkte och hämtade Fannys nya matta. Det blev jättebra med mattan! Nu sitter jag och Tobias i soffan efter att ha tryckt i oss köttfärspaj med ädelost i (Fannys recept) och spelar candy crush. Imorgon ska vi till familjerätten och skriva på faderskapet :D :D 

Nu ska jag dricka min andra kopp hallonbladste för dagen och hoppas på att lillprutten vill komma ut till oss snart. Imorgon är det ju faktiskt dags, enligt senaste mens! Lilla hjärtat, du får komma precis när du vill och vi lovar att det är mycket mysigare här ute hos mamma och pappa än där inne <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback