Modevisning

Ikväll fick jag äran att följa med Fanny och hennes kollega på modevisning på v-dala nation. Det var mycket snygga kläder måste jag säga! Men herregud vad jag kände mig felplacerad. Jag satt där och tittade på hur folk betedde sig och herregud vad jag är glad att min tid som student är förbi. Jag är så förbannat glad över att befinna mig i ett nytt kapitel i livet. Det känns verkligen som att livet börjar på riktigt nu! Under hela modevisningen spelades det jättehög musik och jag tyckte lite synd om bebis. Hoppas verkligen inte att det hördes så mycket där inne :( Förlåt för det isf lilla hjärtat <3

Nu ligger vi i soffan och fredagsmyser :) Så underbart! Jag hade nyss min första riktigt obehagliga sammandragning. Jag brukar annars ha sammandragningar några gånger varje dag men dom brukar inte kännas. Det gjorde den här. Den kändes bak i hela ryggen. På måndag ska vi till barnmorskan igen och förhoppningsvis blir det inte så många fler :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback