Magen vecka 39

Idag är det bara 10 dagar till beräknad förlossning enligt ultraljud. Magen är stenhård var och varannan minut och det känns som att den ska spricka när som helst! Jag fortsätter att smörja med bio oil varje kväll och håller tummarna för att det hjälper :) Inatt har jag sovit lika dåligt som igår med ungefär samma känsla. När jag vaknade imorse hade jag fruktansvärt ont i ryggen så jag var tvungen att ta alvedon (andra gången på 2 veckor) och det är ju väldigt ovanligt för mig. Tobias sa första gången imorse att han tror att det är nära nu :) Jag hoppas han har rätt!  




Postat av: ida

Oj jag tror oxå att det är nära nu magen har ju sjunkigt väldigt mkt :) lycka till när de är dags :)

2013-10-27 @ 19:34:59
URL: http://villhaettbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback