Lördagen :)

Nu gör jag tredje försöket till det här inlägget - jäkla skitapp! Jag har ju inte skrivit på hela dagen så det kanske är nån som tror att vi är på bb? Men det är vi tyvärr inte även fast jag gärna vade varit där :) Inatt trodde jag att det var på gång för jag kunde verkligen inte sova. Jag hade en annan typ av smärta i magen i vissa lägen och sprang på toaletten minst 10 gånger! Men det gick över så fort det blev morgon. Jag tror att lillprutten försöker ställa in oss på att vara vakna på natten ;) Idag har vi varit på en liten shoppingrunda. Vi köpte skötväskan (äntligen), två par byxor till bebisen och en adventsljusstake(?). Tanken var att vi skulle köpa en väggklocka på Mio men vi kom dit för sent. Jag trodde nämligen att dom hade öppet till 17 men det var till 16 :( Dagen avslutades hemma hos Jenny och Sebastian med massa gott och tv. Vi tittade på Att vara - Eric Saade och shit va grym Björn var!!! Ha en fortsatt trevlig kväll/helg allesammans :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback