Hockeysöndag

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att kolla på två lägenheter och två hockeymatcher :) Det gick inte så bra för Tierp idag, förlust på straffar tyvärr. Jag kikade även på mina tjejer som vann med udda målet efter en skottstatistik på 41-14. Hmm, inte så effektivt målskytte kanske. Skönt med tre pinnar iaf! När jag kom hem tittade vi på solsidan och jag tycker verkligen att det är skillnad nu när Felix Herngren inte har varit med och skrivit manuset. Negativt alltså. Inte alls lika bra som tidigare :( Nu "ligger" jag i sängen med en massa kuddar bakom ryggen. Det trycker så pass mycket mot ryggen så jag kan inte ligga. Jag får ist sitta och försöka sova. Dock räknar jag inte med att sova så mycket men jag gör Tobias sällskap iaf. Imorgon har jag INGENTING planerat så då ska jag verkligen passa på att vila och kanske läsa klart boken :) Godnatt gott folk!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback