Fredagen

Igår förmiddag kom Jenny och Sofia förbi :) Jenny hade med sig sin "nagelstudio" och fixade mina naglar. Jag har alltid haft fula naglar och inte riktigt brytt mig om det heller. Det är svårt att ha långa naglar när man spelar hockey och jobbar på sjukhus. Nu är iaf naglarna jättefina och det tackar jag jenny så himla mycket för! Du är grym jenny :D Jag hann baka en chokladkaka på morgonen så vi fikade och hade mys! Sen hade jag tänkt att åka upp på hockeyn men graviditetshormonerna rann över mig när jag fick veta att andra bebisen i gruppen kom igår. Hon var beräknad en dag efter oss så då blev jag ännu mera avundssjuk! Så istället för hockey satt jag hemma och drack hallonbladste och åt färsk ananas tills Tobias kom hem :) 



Postat av: Pappa

Lilla skruttan va kul med fina naglar

2013-10-19 @ 18:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback