Fredag hela veckan :)

Eftersom att jag är hemma om dagarna så har jag fredag hela veckan! Men nu är det riktig fredag och det är mycket bättre för då är det ju helg för Tobias också :) Imorse satt jag hemma och bara mös av tanken att jag har det så bra. Jag gör precis vad jag vill om dagarna och får betalt för det. Sjukt egentligen. Jag sa även till Tobias att jag ibland önskar att han kunde få vara jag, vara hemma varje dag och få känna hur fantastiskt det är att bära vårat barn :)

Imorse var jag med Mathilda på Gränby centrum och kikade lite. När jag kom hem igen var jag dödstrött och somnade på soffan tills Tobias kom hem . Han slutade tidigare idag så han hann hem innan träningen för en gångs skull :D När han åkte till träningen passade jag på att åka förbi babyproffsen och hämta "babyboxen" som är gratis för alla gravida. Jag kikade lite snabbt i den och den innehöll tex våtservetter, en dregglis och en liten handduk. Bra att ha grejer! Nu sitter jag hos Fanny. Vi ska snart äta lite paj som hon har gjort innan vi ska på modevisning :) Trevlig helg! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback