Den eviga väntan

För er som aldrig har varit gravida går det inte att beskriva hur det känns att bara vänta. Man vet inte vilken dag man väntar på men man vet att den dagen är snart. Konstig känsla. Det är väldigt frustrerande just nu. Jag vill ju så gärna att dagen ska vara här NU så vi får träffa den lilla som vi har väntat på så länge :) Och det är absolut ingen tröst när jag tänker på att det är MAX 3 veckor kvar - det känns fruktansvärt länge! Jag har nog testat allting man kan göra för att försöka få igång det hela men jag tror nog för lite på att det ska fungera. Idag är det ju bara 9 dagar kvar till BF och Tobias har matchledigt över en vecka nu så det skulle passa SÅ bra att bebisen tittar ut denna vecka. Det känns på något sätt som att matchledigheten är menad för detta. Vi vill träffa dig nu din lilla prutt <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback