Bra natt

Inatt har jag sovit riktigt bra! Det var länge sen jag sov flera timmar i streck utan att vakna och framförallt utan att kissa. Är det ett gott tecken kanske? Jag vågar inte hoppas på det. Det är ingen som har gissat på att du ska komma idag så det skulle väl vara typiskt om du gjorde det (snälla, det kan du väl göra?). Imorgon tror mormor Mona att du ska komma. Jag själv tror fortfarande att du kommer natten mellan sista och första, alltså natten mellan torsdag och fredag! Men det är du som bestämmer <3
Postat av: Cilla

Se bara till att han/hon har kommit ut den 23e, för då är jag i Uppsala hehe :D Men då borde ju den lilla ha kommit! <3

2013-10-28 @ 11:35:39
Postat av: Sandra Lantz

Emelie! Har läst din blogg länge nu, och tänkt att jag ska kommentera, men aldrig gjort det.. Men nu gör jag det :) så glad för din skull med graviditeten! Hoppas allting går bra, ni kommer bli fantastiska föräldrar. Massa pussar och lyckokramar från en gammal vän :)

Svar: Åh gullo! Kul att du har följt mig :) Tack snälla rara. Hoppas du mår bra :)
Emelie Sofie Ericsson

2013-10-28 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback