Babyproffsen

Jag är nyss hemkommen från babyproffsen som hade erbjudandekväll - 20% på allt i butiken! Jag köpte vinterhjul till vagnen och mamma köpte en filt åt oss som jag hade tittat på :) Tack mamma! 

Annars idag har jag ätit lunch med faster Pia på creperie lemoni. Väldigt smarrigt måste jag säga :) Sen var jag och Tobias hos barnmorskan och även denna gång såg allting bra ut. Magen hade växt från 31 cm till 33 cm! Det kanske blir en stor bebis iaf ;) Barnmorskan trodde mellan 3 och 3,5 kg ungefär. Efter besöket hos barnmorskan skjutsade Tobias mig till Jenny som fixade mina naglar! Jag är jättenöjd även denna gång. Tack snälla jenny :) 


Såhär såg det ut idag jämfört med förra gången :)


Och här är min symfys-funduskurva :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback