Ännu en bra natt :)

Inatt har jag sovit bra - igen! Jag gick bara upp och kissade imorse när Tobias åkte till jobbet och sen somnade jag om till 10.30. Fantastiskt! Jag har inte drömt någon mardröm heller de senaste dagarna. Idag är det 8 dagar kvar till BF och det verkar ju inte som att det stämmer att man brukar föda ungefär som sin mamma. Mamma har ju fött alla oss tre för tidigt!! Jag var ju mer än 2 veckor för tidig så våran lilla parvel verkar inte ha fått mina gener iaf. Tobias är tvilling så där är det ju svårt att jämföra. Tvillingar brukar ju oftast komma lite tidigare. Det är bara att vänta :) Ingen mer i gruppen har fått än iaf. En av tjejerna har gått över 3 dagar, en är beräknad idag, en imorgon och en ska eventuellt bli igångsatt imorgon. Jag är sist på tur tror jag :) Nu ska jag förbereda mig för att gå ner på stan! Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback