90%

Idag har alltså 90% av graviditeten passerat. När vi fick reda på att jag var gravid var det ungefär 90% kvar! Då trodde jag aldrig att denna väntan skulle kännas såhär lång. Även fast tiden går fort så är det en evig längtan och väntan. Idag träffade jag några av de blivande mammorna i föräldragruppen. Vi fikade och pratade i 3 timmar. Det var jätteskönt att få prata om allt man känner och tänker. Vi pratade såklart om amning, föräldraledighet, familjer, partner, förlossning, barnmorskor, förväntningar, matlagning, bebisprylar och massa mer :) Efter dom tre timmarna var jag väldigt trött. Min lillasyster kom förbi när jag kom hem. Vi åt lite mat och sen mötte vi upp Fanny på kvarnen. Fanny följde med hem till oss och fikade. Jag vet, det blir en väldigt massa fikande för min del just nu!!! Fortsätter det såhär så kommer jag nog hinna gå upp 10 kg till!! Nu ligger jag i sängen och väntar på att älsklingen ska komma hem. Han har varit i Hedemora och hämtat hem 3 poäng :D Heja Tierp! Min lillasyster ligger ute i soffan och sover. Imorgon ska jag följa med Fanny till UCC och se hur dom jobbar där - jättespännande tycker jag! Godnatt :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback