Vilka är ni som läser?

Jag är lite nyfiken på vilka som läser min blogg? Idag var första gången som mer än 500 st läste min blogg - och jag vet kanske vilka 50 st är! Det är också lite spännande att det är ca 150-200 unika besökare varje dag :) Kul är det iallafall!
Postat av: Elin Eriksson

Väldigt kul att följa dig , speciellt när man har vart i samma situation som du är i nu :) ja önskar er all lycka när det är dags!

Svar: Åh tack snälla Elin :)
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-05 @ 06:43:26
Postat av: Agnes

Agnes heter jag, är 18 och bor i sthlm :)
tycker din blogg är så himla mysig! kram

Svar: Jasså, va gulligt :) Kul att du läser!
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-05 @ 08:05:29
Postat av: ida

Jag läser din blogg o har gjort de i några månader nu :)

Svar: Okej, va kul :)
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-05 @ 08:47:53
URL: http://villhaettbarn.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej! Jag är Lotta, snart 24 år från Finland. Är själv snart i v.39 och råkade hitta dig via instagram för någon månad sedan och har följt dig där och på bloggen sedan dess :)

Tycker det är kul att följa någon som är i samma situation som en själv! :)

Lycka till med allt!

Svar: Okej, va kul! Lycka till du också :)
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-05 @ 11:23:23
URL: http://l8ah.blogspot.fi/
Postat av: Mia

Först och främst tack för en helmysig blogg, såg först en instagram bild å därefter följt din blogg. 28-årig flygvärdinna från Småland som fann kärleken i Oslo å nu har jag och min värmlänning flyttat till Sverige å väntar vårt första barn. Är idag i 39+4, så går som dig i väntans tider.
All lycka till när eran stora dag är här!!!

Svar: Jasså, va trevligt :) tack så mycket! Jag är ju också i vecka 39+4 idag så vi måste ju vara beräknade samma dag? Är det ditt första barn? All lycka till er också :)
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-05 @ 16:54:01
Postat av: Mia

Vi är beräknade 8nov enligt UL, så hoppas de sätter igång snart :) det är vårt första barn!
Hoppas du forsätter bloggandet framöver oxå.
Mia

Svar: Okej :) Gud va spännande! Har du känt någonting? Har du någon blogg? Ja, jag har tänkt fortsätta i den mån jag har tid :)
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-05 @ 17:09:35
Postat av: Mia

Har ingen blogg, men är ganska aktiv på insta. du kan följa mig om intresse finnes: malmk
Ja, jag tror det ialf, har haft kraftiga sammandragningar idag. Antar att det är förvärkar å sedan ont i ländryggen. Så kryssar fingrarna på att ngt är på G :)
Mia

2013-11-05 @ 17:48:54
Postat av: Louise

Louise från lövstalöt :) spännande att följa er resa :)

2013-11-05 @ 17:49:08
URL: http://Louisebj.blogg.se
Postat av: Lillasyster

Du vet att jag håller hus här <3 älskar dig! Puss på magen:)

Svar: Gullunge! Älskar dig <3
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-05 @ 18:48:40
Postat av: Fridis

Mysigt å läsa om din graviditet då jag nyss blivit mamma själv ❤️❤️ Lycka till o varma kramar

2013-11-06 @ 11:52:26
Postat av: Malin Jalmerud

Jag läser bloggen Emelie! Det är spännande att följa dig, framför allt nu när det är så nära. Hoppas du fortsätter blogga sen också när den lille kommer.
All lycka till er! Hoppas hen kommer snart! :)
Stor kram från Malin

Svar: Va roligt Malin! Tack så jättemycket :)
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-06 @ 15:01:48
Postat av: Sophie

Klicka mig in på din instagram när jag såg Jenny hade lagt upp någon mysig bild på din mage! Jenny Grönberg alltså :) sen hittade jag hit med! Lycka till nu!

2013-11-06 @ 15:34:19
URL: http://sophiehs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback