Vagnen

Vi är så himla nöjda med våran bugaboo  cameleon. Den är smidig att ta med i bilen och smidig överhuvudtaget. Den är väldigt lättkört/styrd, den är sjukt snygg och Milian trivs bra i den :) Det enda som jag har upplevt negativt är underredet på vagnen. Det får plats max 1 matkasse där så om jag ska handla mer än så när jag går själv måste jag nästan ha ryggsäck med mig. Men annars får vagnen 5 av 5 stjärnor :)



Postat av: Madde

Jag väntar på att min bugaboo buffalo, jag hoppas jag blir lika nöjd som er! Bebis ser verkligen ut att trivas i vagnen, sötplutt.

2013-11-28 @ 23:03:15
URL: http://livebyheart.blogg.se
Postat av: Cilla

Åh nu längtar jag efter att få träffa honom!!

2013-11-29 @ 11:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback