Trött mamma

Nu börjar jag känna av tröttheten. Efter att Angelica och Decibel gick idag så har jag inte fått nånting alls gjort. Milian har varit jättemammig och bara velat ligga på bröstet. Det är så himla mysigt men Gud så låst man blir. Jag har så svårt att lägga ner honom när han väl har somnat för det är så extremt mysigt :) Han har precis somnat i nestet nu iaf och jag har värmt på middagen - dödshungrig! Tur att jag har världens bästa mamma som har gjort matlådor, annars hade jag nog inte ätit nånting ikväll. Jag hoppas att Milian sover en stund till så jag hinner äta! Nu pep micron så nu ska jag äta! 



Postat av: Sofia

Jag önskar att jag hade tid att laga mat till er! Hoppas att det blir lugnare nu i skolan snart så jag hinner laga något gott till er :)

Svar: Gullunge!!!! <3
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-28 @ 11:03:56
Postat av: Linn

Känner igen mig i det du skriver. Har också en liten bebis som mest vill vara nära mamma och hur mysigt det än är så får man inte så mkt gjort :) hon vill inte heller ta nappen och har varit gnällig nästan var dag denna veckan, magont :( din prins är så himla söt iaf :) grattis igen!

Svar: Jasså. Hur gammal är din lilla? Är du säker på att det är magont? Har du börjat med magdroppar? Tack :)
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-28 @ 11:27:42
Postat av: Moster Mills

Vad lik han är Adam som bebis på den bilden!!! :)

2013-12-01 @ 21:12:03
Postat av: Malin Gustavsson

Emelie, du måste köpa en bärsjal! Du far honom sjukt nära dig, vilket verkar vara det han vill och får då två fria händer! Jätte smidigt! :)

2013-12-03 @ 00:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback